مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-02بين الملل

هشدار ناظران خشونت در جهان| آمریکا را «خطری ناشناخته» تهدید می کند


برخی ناظران هشداری بی سابقه را در آستانه انتخابات آمریکا صادر کردند و بروز خشونت مسلحانه در روز انتخابات و یا روزهای بعد از آن را بسیار محتمل دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروهی برجسته از کارشناسان که خشونت در سراسر جهان را رصد می کند، هشداری بی سابقه را در آستانه انتخابات فردا سه شنبه سوم نوامبر در آمریکا منتشر کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان ، در گزارشی 30 صفحه ای، ردیاب های تهدید در گروه بحران بین المللی—سازمانی که مکرراً بی ثباتی در کشورهای بحران زده و مناطق جنگی را گزارش می کند—هشدار داد آمریکای به شدت چند قطبی با خطر ناشناخته در روزهای آینده روبروست.

این گروه نوشت: در حالی که آمریکایی ها به درجه خاصی از خصومت در این کارزارهای (انتخاباتی) چهار سال یکبار عادت کرده اند، اما در حافظه زنده خود هرگز با این چشم انداز واقعی که ممکن است فردِ در قدرت نتیجه را نپذیرد یا نتیجه به خشونت مسلحانه بکشد،  روبرو نبوده اند.

آن ها در ادامه گزارش خود که هفته گذشته منتشر شد، چندین عامل را که ممکن است باعث ایجاد خشونت در روز انتخابات یا قبل و بعد از آن شود، ذکر می کنند.

این عوال عبارتند از گسترش اطلاعات نادرست در فضای مجازی و نفرت پراکنی، جنجال های اخیر پیرامون عدالت نژادی در آمریکا، خیزش گروه های مسلح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ناظران خشونت در جهان| آمریکا را «خطری ناشناخته» تهدید می کند

هشدار ناظران خشونت در جهان| آمریکا را «خطری ناشناخته» تهدید می کند